Migrainetijd. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu Migrainetijd. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu

Migrainetijd.

Blijf op de hoogte en volg Tara

14 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Oshkosh

Ja ik lig nu toch op bed met migraine. Partyhardy.

So, ik heb zaterdag even hard gewinkeld! winterkleren gehaald en EINDELIJK!!!! passende broeken. En raad waar? De H&M hier anderhalf uur vandaan -_- word nog leuk als we elke keer zo lang moeten rijden om broeken voor mi te kopen.
Verder was de dag wel geslaagd, en hebben we ook een of andere kerel zien zitten masturberen op een bankje, waarna die opstond en tegen Cassie in een niet herkenbare taal (Zweeds ofzo?) begon te praten. WAT!?

Oh en het was badgerhomecoming dus erg druk en veel verschillende mensen, wat altijd leuk is om te zien : D zoals een doedelzak spelende kerel met een darthvader masker op een eenwieler. HELL YEAH! maargoed, ik heb hier geen foto's van omdat het in het donker is e de kwaliteit van mijn foto's met flits is waziger en slechter dan een VGA camera.

Donderdag had ik church voor social justice, en nu mag ik niet meer naast mn buddy zitten, omdat we hadden besloten dat de pastoor een biljarttafel laken aan had :((((((
Gemeen.
en het werd ook niet gewaardeerd dat ik een hostie een koekje noemde :(( wat is dat nou!

meer hey,
morgen weer school als mn migraine weg is en dan mag ik dansen met gym : D because thats awesome!

  • 17 Oktober 2013 - 18:36

    Einnor:

    Fotos fotos fotos fotos fotos please

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oshkosh

Tara

High school jaar in Amerika. <3

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 7189

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 15 Juni 2014

Een jaar Amerika!

02 Augustus 2013 - 18 Augustus 2013

2 weken Frankrijk!

Landen bezocht: