Abortie en Autorijden - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu Abortie en Autorijden - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu

Abortie en Autorijden

Blijf op de hoogte en volg Tara

05 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Oshkosh

Vandaag is de sponsorloop tégen abortie, aangezien er heel veel mensen tegen zijn hier en ze er op mijn school alles aan doen om abortie in een slecht daglicht te zetten en je een mening op te leggen.
Mijn mening hierover is anders, ik vind het goed dat het er is, maar niet voor mensen die te dom, dronken of lui waren om er iets tegen te doen.
Abortie is niet leuk, het is goed voor mensen die zijn verkracht en niet in staat zijn voor een kind te zorgen of te dragen. Het kan levenslange schade opleveren aan een persoon, en als je ziet hoe het na 24 weken eruit wordt gehaald met armpjes en beentjes, het is leven ja.
Maar als het iets is waar je niet voor hebt gekozen en niet hebt gewild en levenslange schade aan je lichaam toe kan brengen is het toch wat anders, vind ik.
Al zijn mijn leraren het hier niet mee eens en zo leuk als mijn school is, willen ze mijn mening veranderen en moesten we een filmpje kijken over hoe het gebeurt na 24 weken. Heel jammer weer.
Maargoed, genoeg over dat.

Ik heb de afgelopen week zo ongeveer elke dag een beginnende migraine gehad (spraakproblemen, wazig zicht, gevoelloze rechter kant van mijn gezicht) en gister op mijn vrije dag is die even fijn door komen zetten. Hopelijk blijft die ook weg de komende week! :(

Gister heb ik auto gereden, want ja omdat het kan. En voor een eerste keer was ik pittig goed, na een paar rondjes op de parkeerplaats gingen we een klein stukje de weg op, en david deed het schakelen. Niemand geraakt, gewond of iets wat er ook maar enigszins bij in de buurt komt en daarna netjes geparkeerd bij.... WALMART! Jazeker Walmart.
Ik denk dat ik maar autocourreur ga worden.

Ohja, beroepskeuze;
Ik ben ontzettend aan het twijfelen tussen werken met drugsverslaafden of stewardess.
Het drugsverslaafden kwam weer boven water drijven doordat ze er hier werkelijk waar BELACHELIJK over doen en het toch wel erg veel voorkomt.
Door de voorlichtingen hier schiet je niks op, ze proberen ze alleen maar bang te maken, maar vertellen niks over de werking of wat het met je lichaam doet. En toch is de werking van dingen op je lichaam iets wat mij interesseert (ik ga dit niet allemaal zelf uitproberen), en ik wil graag mensen helpen met dingen die voor mij nu nog onmogelijk zijn.
Maar toch, stewardess is een meisjesdroom, wat me ook erg leuk lijkt vanwege het reizen en ik ben goed ik talen, maar echt een verdere aanleiding heb ik nog niet echt.

Verder heb ik een leraar die het ontzettend leuk vind om het mij moeilijk te maken omdat ik weet dat hij op zijn vorige school een paar jaar geleden fysiek geweld gebruikte tegen leerlingen en ik geloof niet.
Daarmee ben ik naar de directeur geweest en nu negeert hij me gewoon compleet. Het is een vooruitgang! Denk ik...

En mijn Art klas gaat geweldig! ik sta gemiddeld een A+ en ik krijg iets andere opdrachten dan de rest van Art 3. En ik mag de achtergrond van het jaarboek maken! Woeeh. c:

Aan foto's ben ik nog steeds niet toegekomen, dus tja. Die zie je vast wel een keer, of anders is er altijd nog google streetview xD

toedels xox

  • 05 Oktober 2013 - 20:11

    Ronnie:

    Eindelijk kunnen skypen, na 4 weken eindelijk weer eens dat stemmetje weer gehoord, blij dat het nu goed gaat, maar ga aub niet de weg op met een auto, lees je handboek daar eens op na.
    Yannick vond het ook leuk je weer eens te zien heupen!.

    Veel plezier nog bij de walmart starks

  • 06 Oktober 2013 - 05:37

    Tara V.:

    Niks over mijn stemmetje! Ik kan er erg hard mee krijsen :p

    Ja! ik ga om 3 uur s ochtends naar walmart, because i can <3
    en ja, maar hey goede oefening voor autorijden, ik kijk wel uit :c

    YANNICKJE!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oshkosh

Tara

High school jaar in Amerika. <3

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 7190

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 15 Juni 2014

Een jaar Amerika!

02 Augustus 2013 - 18 Augustus 2013

2 weken Frankrijk!

Landen bezocht: