Little white ridinghood. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu Little white ridinghood. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu

Little white ridinghood.

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

07 Februari 2014 | Verenigde Staten, Oshkosh

Okay, eerst, ik heb een slecht geheugen, dus ik vergeet dit soort dingen meteen en school werkt heel érg op mijn zenuwen. Maar laat ik beginnen.

Merry Christmas and a happy new year, anderhalve maand geleden.
Kerst hier is zóveel groter dan in nederland, iedereen staat vroeg op voor cadeautjes en dan is er mij, die geen idee wat wat er allemaal gebeurde en er met mijn slaap hoofd aan kwam zetten, maar ik had wel inkopen gedaan. hey hey (:

En dan nieuw jaar, wat echt helemaal niks voor stelt. Het was eigenlijk een gewone avond, normale tijd slapen en geen vuurwerk. En natuurlijk wel party's, maar het is voor mij niet erg verstandig om daarheen te gaan sinds het allemaal op de campus van de universiteit is en ik niet mag drinken en nouja de politie hier heeft wel zin in een feestje, wat voornamelijk bestaat uit andere feestjes verstoren.

Oh, en ik heb mijn finals van het semester gehad. ik heb ze geloof ik allemaal prima de bima gedaan, behalve 1, maar ik ging stressen en nouja, de helft is nederlands. oepsie. Het scheelt dat de finals hier geen biggie zijn zoals in nederland is. Hier telt het gewoon als een normale test.

Nu heb ik dus het nieuwe semester, dat had ik goed begonnen met de eerste vier dagen ziek te zijn. Go buikgriep! Maar goed, ik ben nu nog bezig met dingen inhalen (het is begonnen op 21 januari) En nu heb ik geen religie, maar het fijne van mijn school is dat ik voor literatuur alles van de puritijnen weet en het hele verhaal van moses in detail ken. En ik weet ook dat mijn vader een groot fan van de puritijnen is, vanwege hun geweldige instelling (Als je niet weet wat je moet doen, ga bidden. Niks initiatief of naar oplossingen zoeken). Maar goed, ik heb wel psychologie op hoger niveau, wat dus heel erg overeenkomt met wat ik heb gehad op het MBO, dus nouja, ik heb wel geleerd daar blijkt dus. Daar kan ik dus wel wat mee omhooghalen bij alles wat over religie gaat.
Ik heb ook de mooie fout gemaakt om de Hosties koekjes te noemen, omdat ik het engelse woord niet wist, wat zich uitte in een schreeuwpartij tegen mij door een leraar.
Anyway! Ik heb dus politiek, wat ik raar genoeg nog interessant vind ook. Nooit verwacht. Maar goed, het is een discussie vak en ik vind discussie voeren ook erg leuk en hey, ik word er steeds beter in.

Ik heb vanavond mijn kamer opgeruimd, met een hele goede motivatie, ik kon mijn roze plugs niet vinden. Bleken ze op het kastje naar mijn bed te liggen, oeps. Nouja, ik heb een schone kamer (: Productief! Ik had ineens weer energie, en nu ben ik vermoeid.

We krijgen ook een nieuwe student hier wonen vanwege omstandigheden in zijn gastgezin, en hij gaat naar dezelfde school als ik ga. Het is een jongen uit china en volgens mij zijn we compleet tegenover gesteld haha. Maar hey, hij mag de roze kamer! ik heb 4 maanden over mijn kamer gedaan met alle details erin.

Het is ook officieel dat Dominick hier komt, woeehoeee! (: 28 februari, en ik kan niet meer wachten hahah. En ja, voordat hij hier komt zit ik in mijn nieuwe kamer wat hij is klaar!

Ohja, wat ik in mijn vrije tijd doe? Gewoon wat elke tiener doet, rondhangen, winkelen, eten en achter mijn laptop, daar hoef ik verder niks over te zeggen toch?

-De foto's van buiten komen nog, het is niet erg plezant om met -35C naar buiten te gaan om een beetje foto's te maken, en vanuit een raam krijg de de weerspiegeling heel erg.

Toedels xox

  • 08 Februari 2014 - 18:41

    Ronnie:

    Dat ik iets weet van de puriteinen wil nog niet zeggen dat ik een fan ben, verbaasde je natuurlijk dat ik er iets van wist.
    Maar fan zijn is wel iets anders, koekebakker !
    Wel mooie foto s van je kamer psychedelisch wel de ogen dicht doen als je gaat slapen anders wordt je knetteereterrrrr.
    Mis you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oshkosh

Tara

High school jaar in Amerika. <3

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 7178

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 15 Juni 2014

Een jaar Amerika!

02 Augustus 2013 - 18 Augustus 2013

2 weken Frankrijk!

Landen bezocht: