Geschiedenis leraren zijn partyhardy. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu Geschiedenis leraren zijn partyhardy. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu

Geschiedenis leraren zijn partyhardy.

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

08 November 2013 | Verenigde Staten, Oshkosh

Ja, eindelijk weer iets.

Ik heb geen gym meer, maar nu pampampam Us history part 2.
En waarom part 2? Geen idee, maar ik weet dat ik er niks van snap en de leraar is een echte geschiedenis leraar, super saai.

Ik voer hier niet heel veel meer uit dan in nederland, school, chillen en laptop.
En mn kamer gaat niet zo snel, maar het begint al ergens op te lijken ;D
Ik leer hier wel steeds meer mensen kennen, en nogsteeds heb ik bijna geen contact met andere exchange studenten, want ik infiltreer in de amerikaanse cultuur. Behalve het schelden, dat lukt me nog niet helemaal. Tot teleurstelling van de school. Grote teleurstelling. Hele grote teleurstelling.

En ik kan potten bakken. Want ik ben awesome. Hella awesome. En goed in Art.

Morgen ga ik naar Madison naar Anna :) die is voor 3 maanden in amerika, en gaat dan weer terug om de fantastische nederlandse winter mee te maken! heel erg fantastisch. Ahum. Nee.

Sit back with me and smoke a blunt, mijn Scandals leraar besloot normaal tegen me te doen. Sit back and smoke a blunt is een letterlijke quote.
Ik ben braaf, ik doe dat niet.
Altijd gebruik maken van het feit dat je buitenlands bent, leer medestudenten nederlandse scheldwoorden zodat ze met me mee kunnen schelden.

Ik heb het naar binnen worden gesneakt en in de auto verstoppen ook al geleerd, bij vrienden waarvan de ouders niet willen dat er mensen langskomen en toch weggaan voor het werk.
Ik denk dat ik een spion moet worden, ik ben hier goed in.

Ja, Dat was het. Nee, geen foto's.
Brievenbussticker quote.

  • 10 November 2013 - 20:13

    Monique:

    Hai Tara, wat jammer dat je het nog niet zo fijn hebt, daar in Oshkosh. We wachten nog steeds op hele leuke positieve verhalen en foto's. En wat heb je toch een pech met die nare leraren, eerst al in Nederland en nu ook weer in Oshkosh. Heel veel sterkte..... en hoop volgende keer ook iets leuks te horen over je gastgezin en wat je daar zoal meemaakt.

Tags: Turtles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oshkosh

Tara

High school jaar in Amerika. <3

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 7183

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 15 Juni 2014

Een jaar Amerika!

02 Augustus 2013 - 18 Augustus 2013

2 weken Frankrijk!

Landen bezocht: