Eerste Dagen - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu Eerste Dagen - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu

Eerste Dagen

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

08 September 2013 | Verenigde Staten, Oshkosh

Ik ben inmiddels al een paar dagen in Amerika en ik vergat eerder iets hier op neer te zetten.
In ben Donderdag avond aangekomen om half 9. Veel last van Jetlags heb ik niet, ik moet alleen vaak naar de wc.
Vrijdagmorgen ben ik geregistreerd op school en ik kan Maandag al beginnen, wat betekende WINKELEN! Want er is een strenge dresscode, helaas.
Eerst nog lekker langs de subway. Héél gezond!
En toen begon het avontuur. Winkelen. De eerste keer winkelen met Dustin was een drama, want maat 0 is te groot voor mij en een kindermaat te klein.
De avond met Cassie ging beter, ik heb maat 00. Geen goedkope broeken voor mij dus. :c
Toch geslaagd!
Gister was er een feestje van alle STS Studenten in de omgeving. Daar heb ik een aantal leuke mensen ontmoet. Het waren veelal chinezen die bij elkaar gingen staan. Toch ben ik vriendinnen geworden met een chinees meisje (Zoe Nie) die ook andere mensen wou ontmoeten :D
Het was erg gezellig.

Ook heb ik hier een huisdier, een aapje, Molly :p
Mijn kleine zusje wil graag worden opgepakt en rondgedragen worden door iedereen :')
De andere 2 broertjes houden vooral van gamen en popcorn. Nom popcorn :)

Oh, en ouders. Maak je maar niet ongerust over het eten, het is toch niet gezond! :D

  • 09 September 2013 - 17:12

    Monique En Frans:

    Hi Tara,
    Leuk dat we op deze manier op de hoogte gehouden worden!!
    Geniet van je tijd daar in Oshkosh. Grtjes Fam. Koshter

  • 10 September 2013 - 07:11

    Erica En Ronnie:

    Prettig te horen dat het eten wel goed zit, heb je ook foto s ben benieuwd.
    Leuk om je zo te volgen en te lezen hoe het gaat.

  • 15 September 2013 - 20:46

    Monique En Frans:

    ...... Wij zijn heel benieuwd naar het vervolg......!??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oshkosh

Tara

High school jaar in Amerika. <3

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 7188

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 15 Juni 2014

Een jaar Amerika!

02 Augustus 2013 - 18 Augustus 2013

2 weken Frankrijk!

Landen bezocht: