Sundown. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu Sundown. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu

Sundown.

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

20 April 2014 | Verenigde Staten, Oshkosh

Ik ben nu ondertussen de mooie zonsondergang aan het bewonderen, waar ik perfect uitzicht op heb vanuit mijn raam.

Ik heb prom gehad! En niet van mijn eigen school, maar van een school in deze stad (Oshkosh North) omdat deze school leukere proms heeft dan Lourdes, met al de rare regels.
Het is heel anders dan in Nederland, waar basically de prom was dat Ludger 22-24 had afgehuurd en het in een nachtclub was, inclusief alcohol.
De sfeer was veel fijner hier. Iedereen was nuchter (obvious) en het was in een echte ballroom op de universiteit hier.

Het is nu spring break wooohooo! en dat was hard nodig als je na kerst geen vakantie meer hebt gehad. Wat ik allemaal ga doen weet ik nog niet, want plannen is niet mijn noch mijn gastgezins' sterkste kant. We'll see what time brings.
Morgen is het pasen, wat betekend gekleurde eieren, veel eten en familie. En Malakai komt morgen (interessant ja).
Na de week spring break ga ik een dag op pad met biologie klas om groep 2 te helpen, want ze hadden creatieve mensen nodig. en Jup, ik ben creatief, al komt dat er vaak op een rare manier uit bij mij.

Ik merk wel dat mijn nederlands slechter begint te worden, omdat ik vrij weinig nederlands praat. Ik hoop dat er niet te veel grammatica of spellingsfouten inzitten.

Ik wil ook nog helemaal niet naar huis, ook al is het over 2 maanden. Amerika is leuk!

En nu ga ik verder met de zon bewonderen, want ook ik houd van zoiets simpels. Wie niet?

--Tara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oshkosh

Tara

High school jaar in Amerika. <3

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1651
Totaal aantal bezoekers 7170

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 15 Juni 2014

Een jaar Amerika!

02 Augustus 2013 - 18 Augustus 2013

2 weken Frankrijk!

Landen bezocht: