Frisdrank groter dan mijn hoofd. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu Frisdrank groter dan mijn hoofd. - Reisverslag uit Oshkosh, Verenigde Staten van Tara V. - WaarBenJij.nu

Frisdrank groter dan mijn hoofd.

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

22 November 2013 | Verenigde Staten, Oshkosh

JUIST JA, IK SCHRIJF IETS ZONDERS DAT MENSEN EROM ZEUREN!!!!
Wees trots.

Nou, ik wou dus n Dr. Pepper deze avond, en wat krijg ik? N beter groter dan mn hoofd :D
Ja, groter dan mn hoofd, en ik heb er een foto van!
En we moeten allemaal even toegeven dat ik fabulous ben in alles wat niet goed is. Dus ook in fast food eten zonder gezonde dingen (en daarna buikpijn krijgen.)

Vanaf zaterdag is het jachtseizoen! en volgens mij is het zaterdag ook black friday. Of dat is volgende week zaterdag.
Maargoed, het jachtseizoen maakt voor mij niks uit, omdat NIEMAND maar dan ook NIEMAND mij ooit een geweer moet geven. Daar weet iedereen die mij in nl heeft meegemaakt met mn speeltje alles van.

Dat wil niet zeggen dat ik geen andere domme dingen doen, zoals iedereen ook van mij gewend is. Ik ben master in stomme dingen!
Ik en twee vrienden besloten te gaan mudding in een random weiland. Nee, dat is niet legaal, Ja, het is heel leuk. DUS HEY! WAAROM NIET!? Leuke Pick up truck die net was gewassen werd weer vies want het was na de regen. En witte pick up truck met bruine modder is niet schoon.
MIJN NEDERLANDS GAAT VOORUIT! GO MIJN LOGISCHE GEDACHTEN!!!!
Is dit niet leuk? Als je mijn blog leest weet je hoe onlogisch ik ben, dus is er toch een beetje Tara bij je.
En iedereen kan meegenieten van mijn acties!
Maar in ieder geval, omdat het niet helemaal legaal is moesten we een paar keer stoppen of omkeren vanwege auto's. Oh en avondklok! op een zaterdag mag je onder de 18 niet meer na 11 uur rondrijden. Oh well, ik roep lekker dat ik 12 ben. Niet dat iemand dat hier gelooft, maar hey ik wel. IK BEN TWAALF.

Mijn focus is er compleet af, aangezien het nu kwart over 11 is en ik er om 6 uitmoet, wil ik mijn hoofd fixen.
Mijn hoofd fixen wil zeggen, in een nutella bad gaan en de dag doorkomen als snooki met een kater. Uiterst charmant dus!

En voor de leukheid droeg ik een pruik voor 10 minuten of korter, waarvan er ook een foto is.
Dus ervaar mij met lang haar, wat niet staat en nooit gaat gebeuren. Just for the feeling <3

Toedels xox

  • 22 November 2013 - 10:54

    Ronnie:

    yo, helemaal Tara dit verslag lekker chaotisch maar er zijn wel degelijk dingen die je wel goed kunt doen en gelukkig doe je niet alleen domme dingen.
    leuke foto met die pruik, herkende je helemaal niet, wel een vette truck.

    je bent nu iedere dag bij ons in beeld, als achtergrond op de laptop.
    dus als Yannick Intertoys wil ziet hij eerst zijn zus, en zowaar hij vraagt al wanneer je terug komt, we zeggen dan dat we je op gaan halen net voor hij jarig is, en dan vind hij het prima.

    zijn aan het behangen op zijn kamer, dus hij ligt in jou bed, en wil vroeg naar bed want daar staat je TV en ligt hij om half acht al te kijken (en valt dan in slaap net als jij)

    we hebben wel problemen om begin juni te komen, yannick mag van school niet 9 dagen weg (wat een kul) zijn nu met de leerplicht ambtenaar bezig en hebben de situatie uitgelegd, moeten wel aangeven dat we niet eerder mogen komen ivm heimwee en zo dat moeten we haar nog even bevestigen.
    staat in de regels van STS dus dat zoeken we straks even op.

    wel goed dat je blogt zonder dat we het vragen, had je goed opgemerkt, zo genoeg veren in je reet, ga weer verder met behangen.

    ook toedels

  • 22 November 2013 - 23:37

    Lisa:

    Toffe foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oshkosh

Tara

High school jaar in Amerika. <3

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 7168

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 15 Juni 2014

Een jaar Amerika!

02 Augustus 2013 - 18 Augustus 2013

2 weken Frankrijk!

Landen bezocht: